tisdag 13 juli 2010

Funderingar..

Är så sjukt trött och sliten bara efter fyra dagars jobb. Till största del beror det på att hela Västerås köper airconditioner och fläktar just nu. Igår var rent ut sagt ett h e l v e t e med bara jag och en till i kassan. Jobbade 9 timmar igår och idag. Samma blir det imorn men på tors och fre är jag ledig:-) Sen jobba helgen igen.

Ibland undrar jag hur folk orkar jobba heltid utan att gå in i väggen. Man spenderar så mycket tid på jobbet och så lite hemma. Därför måste man trivas på jobbet och tycka det är roligt, för att klara av det! Det spelar ingen roll hur hög lön du har. Om du ser ditt jobb som jobbigt och krävande så kommer du gå runt med konstant ångest. Jag kommer garanterat att trivas i framtiden när jag jobbar med barn:-)

Nu ska jag slockna i sängen!


Juste, idag kom min fina vän Josefine hem från Grekland, wii:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar