lördag 10 juli 2010

Gröna lund

Spenderade torsdagen på Gröna Lund med Maria och Pappa och pappas tjej Maria och hennes barn. Hade väldigt trevligt och roligt men det var nästan lite för varmt. Fick värmeslag där ett tag mellan karusellerna, hehe. Hade nästan glömt hur kul det är att åka karuseller.

Nu är det Powermeet och alla i Västerås (Sverige?) är ute och kollar på bilar runtom Löga förutom jag. Har inte riktigt hunnit med detta och ska upp tidigt och jobba. Sen är jag inte ett megafan av bilträffen heller.



Min första Ben&Jerry´s nånsin!




Vårat tröstpris (bollar) istället för choklad, därav minen

2 kommentarer:

  1. Visst är B&J glass det bästa som någonsin gjorts :D Åh nu blev jag sugen på det xD HAHA

    SvaraRadera
  2. haha, ja den var god:-) Fast man blev väldigt mätt av den tyckte jag hehe

    SvaraRadera