måndag 26 juli 2010

Jobbat 6 dagar i sträck

Vecka 30 har dykt upp och jag är helt slut! Jobbat 6 dagar i sträck nu och har två kvar innan jag kan pusta ut. Fast det kan jag ju inte riktigt heller göra då körkortet måste fixas. Längtar efter en dag då jag kan bara vara, inte göra eller tänka på ett smack! Innan sommaren är slut vill jag dessutom:

-Åka till grönan eller Liseberg med babe
-Festa järnet
-Åka på kryssning och festa järnet
-Åka utomlands i en vecka med tjejerna
-Uppleva 30grader i sverige igen
-Äta massa massa glass!

Inte så mycket begärt ju:-)

Now, time to sleeep

1 kommentar:

  1. Yo.. madde kan inte du skaffa gymkort på friskis? Jag har skaffat autogiro där nu så jag kommer att gymma där i minst 1 år. Det kostar bara 135kr i månaden :) Skulle du vilja det? Det är ju ett bra sätt att ses mer genom. För det blir ju inte alls så ofta men om man gymmar ihop så har man ett schema då man måste gymma om man inte jobbar då förstår eller har något viktigt prov :P

    SvaraRadera